دانلود فیلم کفشهایم کو با کیفیت 720p و لینک مستقیم

دانلود فیلم کفشهایم کو با کیفیت HD ، دانلود فیلم کفشهایم کو ، دانلود فیلم کفشهایم کو با لینک مستقیم, دانلود فیلم ایرانی جدید ، دانلود فیلم ایرانی ، دانلود فیلم

کیفیت  HD 720p

دانلود فیلم کفشهایم کو با کیفیت

کیفیت:720p ، فرمت : mkv ، حجم فیلم : 805 مگابایت

دانلود با کیفیت 720pدانلود با کیفیت 720p

نام اثر: کفشهایم کو

کیفیت:  HD 720p

مخاطب: بزرگسالان

نوع فیلم: سینمایی

محصول: ایران

موضوعاجتماعی

کارگردان: کیومرث پوراحمد (متولد ۲۵ آذر ۱۳۲۸ در نجف‌آباد) کارگردان، فیلمنامه‌نویس، تهیه‌کننده و تدوین‌گر ایرانی است. او دانش‌آموخته رشته کارگردانی سینما است.

تهیه کننده: علی قائم مقامی

با هنرنمایی: رضا کیانیان، رویا نونهالی، مجید مظفری، مینا وحید، بهاره کیان افشار و با حضور شقایق فراهانی

سال تولید: 1394

تاریخ انتشار: 1395

مدت زمان: 96 دقیقه

درباره فیلم:
کفشهایم کو؟ فیلمی اجتماعی محصول سال 1394 کشور ایران است. کارگردانی این فیلم بر عهده “کیومرث پوراحمد” بوده است و بازیگرانی چون “رضا کیانیان”، “رویا نونهالی”، “مینا وحید”، “مجید مظفری” و “بهاره کیان افشار” در آن به ایفای نقش پرداخته اند. کفشهایم کو؟ موفق به دریافت لوح سپاس از دهمین جشن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران شد و به فروش 719 میلیون تومانی رسید.

   داستان پیرمرد کارخانه داری به نام حبیب (رضا کیانیان) است که بتازگی مبتلا به بیماری آلزایمر شده است. این بیماری دردها و رنج های زیادی برای وی به ارمغان می آورد طوری که خانواده اش منجمله همسرش پریناز (رویا نونهالی) او را ترک می کنند! اما با بازگشت دخترش به ایران اتفاقاتی رخ می دهد که… کفشهایم کو لحنی عاشقانه، احساسی و گاها” دراماتیک دارد و در تصویر کردن رابطه از دست رفته پدری عاشق با دخترش توانسته به لحنی احساسی در سینماها برسد.